okt. 27. 2009

nu har jag nyss duschat! inatt har varit en konstig natt. somnade i sängen med alla kläderna på framför en film på datorn vid 12. klockan 5 vaknade jag och var jättepigg så jag gick upp och tog av mig mina kläder och satte på mig myskläder istället sen gick jag och tömde tvättmaskinen och la in det i torktumlaren sen la jag mig i sängen igen och kollade klart på filmen. började kolla på en annan men somnade om igen under tiden.
klockan 11 vaknade jag och var jättetrött istället.
jag ska snart börja göra mig iordning och sen ska jag gå på arbetsintervju! håll tummarna för att jag klarar det. har suttit hela morgonen och pluggat in vad det är för skillnad på caffelatte och cafe au lait och vad det är för något i en caffe macchiato, caffe americano osv.
jag måste verkligen ha det jobbet, jag vill inte vara kvar på benetton längre. jag blir bara mindre och mindre sugen på det för varje dag som går.

en bra sak mitt i allt är att om 2 veckor och 3 dagar (tror jag att det blir) så kommer min kära älskade syster hit!

vi hörs sen när jag har varit på intervjun!
puss


Kommentarer
Postat av: JezZper

Då kommer jag och beställer Cafe Americano av dig :D better be good ^^

2009-10-27 @ 17:55:36
Postat av: Helle

Biljetten blev bokad igår, så nu börjar vi räkna ner dagarna.

LOVE U SOO MUCH!

PUSSIS!!

2009-10-27 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0