okt. 26. 2009

det känns som om det har varit världens längsta dag idag. gick upp vid 7 för att anna skulle åka hem, tyvärr. vid halv 9 stod vi och väntade på bussen som skulle ta oss ut till flygplatsen. den kom aldrig och vi fick hoppa in i en taxi istället, någon gata var avstängd eller nåt sånt.
vid 11 var jag tillbaka från flygplatsen och sen dess har jag inte gjort något vettigt alls.
nu ska jag däremot gå ut en liten stund. ska gå ner till fas (arbetsförmedlingen) och se vad dom har för nya roliga jobb. sen ska jag gå och se vart det är jag ska på arbetsintervju imrogon och sen ska jag gå och handla glödlampor, mjölk och flingor. egentligen borde jag inte handla flingor för jag överkonsumerar det här borta, 2 paket på 1 vecka känns inte riktigt friskt! fast dom är billiga och nyttiga så det är nog inte så farligt ändå?

nej nu stänger fas och 35 minuter så jag måste gå nu så att jag iallafall kan vara där i 30 minuter.

puss

Kommentarer
Postat av: Helle

Älskade syster!!

Jag får nog ringa Anna och kolla läget.

Hoppas du hittade arbetsplatsen. Min guiding gick inget vidare per telefon. Nånstans i Temple Bar. Räcker inte det :)

Nu ska jag boka biljett!!

PUSSAR!!

2009-10-26 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0