okt. 24. 2009

"och sen hade vi en liten fin stund tillsammans"

anna är som sagt här.
hämtade henne på flygplatsen och jag var så glad så glad!  vi gick hem och lämnade hennes saker sen gick vi ut på stan en runda. efter att vi varit ute ett tag gick vi och handlade och sen gick vi hem och drack öl, gjorde oss i ordning och lagade mat. vid 10 gick vi ner på stan och drack mer öl. det slutade med att vi hamnade på en pub där det för kvällen mest var en massa töntar. men vi gillade det för dom dansade vackert. heehe. vid 2 gick vi hemåt och åt det sista av maten som vi lagat tidigare och sen somnade vi som små bebisar i min säng.

idag ska vi snart ut på stan när vi har orkat ta oss upp ur sängen. mitt jobb ringde och väckte mig innan idag och sa att jag inte behövde jobba! TACK FÖR DEN DU! ännu en anledning till varför jag måste byta jobb. visst det var ganska skönt att slippa jobba idag iochmed att anna är här, men ändå!

nu ska anna berätta en hemlis! hihi!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0