okt. 22. 2009

idag har jag jobbar 9-5. vilket har gjort att jag har gått runt större delen på jobbet och sjungit working nine to five, lalalala. sen jag har kommit hem har jag inte gjort ett skit. eller jo jag har lagat mat, ätit mat, kollat på tv och pratat med mamma på skype. och pratat lite snabbt med den där konstiga saken som kommer hit imorgon! :D :D
nu känns livet jättebra, anna kommer imorgon och jag är så uppspelt att jag knappt kan sitta still!
om några veckor kommer förhoppningsvis min kära syster hit och hälsar på mig!

för övrigt så har jag tagit bilder på mitt rum nu, men tänkte ta bilder på resten av huset också och lägga in allting samtidigt! så ni får vänta lite! detta är även en bra undanflykt för att slippa säga att jag är för lat för att lägga upp dom just nu.

nu ska jag kolla på true blood och försöka sova! klockan 11.45 imorgon ska jag stå på flygplatsen här i dublin och invänta min finfina vän.

sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0