okt. 21. 2009. jobb.

okej. en sak är piss här borta. jobbet.
en av cheferna, yvonne, hatar mig. jag vet inte varför men hon gillar inte mig alls. allt jag gör är fel och när jag gör rätt så är det fel ändå. hon är en bitch och skäller/ger mig massa kommentarer varje dag. det har till och med gått så långt att dom andra märker det. jag har ingen aning varför, faktiskt. hon bara hatar mig. jag får ta skit för saker som jag inte ens har gjort vilket jag tycker är fel.
tex, jag väntade på ett samtal från en annan butik och under tiden hade jag en kund så jag stod och höll i telefonen, precis när jag var klar med kunden så ringde det. när jag pratat klart skulle jag gå tillbaka och ställa telefonen i sitt ställ. på vägen dit frågar en kund mig om hjälp så jag står fortfarande och håller i telefonen. hon kommer då och skäller ut mig för att telefonen inte är där den ska vara.
hon har även frågat mig om jag är färgblind.
Y: "elin, har du problem med färgerna?"
J: "vad menar du?"
Y: "ja, asså har du problem med färgerna, typ är du färgblind?"
J: "haha, nej det är jag inte"
Y: "är du säker? för det MÅSTE du ha"
J: "nej, jag är säker, jag är inte färgblind"
Y: "nehe, och vad är det för färger här då?"
J: "svart och lila."
Y: tar fram en tröja "ja och vad är det för färg på den här tröjan då?"
J: "grå och svart"
Y: "PRECIS! och varför har du hängt den bland de svart och lila då? du vet väl att den inte ska vara där?"
J: "ja jag vet att den inte ska vara där och det är inte ens jag som har hängt den där. så skyll inte på mig den här gången!"

sen blev hon sur och gick iväg.

jag ska söka nytt jobb. så är det bara.

på tal om jobb. det har börjat en snygg kille på vårt jobb. och jag menar verkligen snygg! jag var så glad att jag hade något att göra under tiden jag jobbade, dvs titta på honom.
det finns en hake dock, vi tror att han är bög för vi tyckte han sa något om sin pojkvän någongång. TUSAN OCKSÅ! Haha.

nu ska jag springa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0