okt. 20. 2009

Ja, igar flyttade jag ju som sagt in till mitt nya stalle. Det verkar vara jattebra! forutom att internet inte fungerar for tillfallet, men det skulle bli fixat imorgon!
Mitt jobb daremot ar mindre bra for tillfallet, jag far inte tillrackligt manga timmar och dagar. De lovade mig 5 dagar i veckan, men denna veckan jobbar jag 2 och en halv dag. Men jag har hittat en arbetsformedling har i Dublin nu sa jag ska ga dit senare idag och kolla vad dar finns. Det sags att den ar jattebra!

Om 3 dagar ar anna har! Jag langtar som tusan och kan inte vanta tills hon kommer! Nej, nu kan jag inte tanka pa det mer for tillfallet for da borjar jag nog grata av lycka!

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0