okt. 14. 2009

nu sitter jag och äter frukost. blev väckt av jobbet för en timme sen, dom undrade om jag kunde börja en timme tidigare, så det var bara att slänga sig upp :)

var som sagt och kollade på lägenhetn igår efter jobbet och herregud vad fin den var. hon som bor där skulle ringa mig idag och meddela om jag får den eller inte. jag kommer vara nervös hela dagen och inte våga titta på min mobil. jag vill verkligen ha den! det hade varit toppen!

efter att jag varit och kollat på lägenheten igår drog jag och mötte upp killarna och sen gick vi ut och drack lite öl. vid 2 kände jag att jag inte skulle ha mer av det goda så jag gick hem. jag är så jäkla klok ibland! :)

idag mår jag förvånansvärt bra, eller ja det skulle ju inte skadat med någon timmes sömn till. men jag överlever!

nu måste jag äta upp och sen springa till jobbet! puss.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag saknar dig, jag drömde tillomed att vi blev tillsammans inatt :D Fast det var mest på skoj. Sen hände det så mycket saker att jag inte kommer ihåg :D

2009-10-14 @ 13:53:23
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: Elin

ÅH MEN FINE JONTE! jag saknar dig också! hihihiii, ojojoj vad konstigt det hade varit om vi hade blivit tillsammans igårnatt! OJ VAD KUL! kom hit om du vill? :)

2009-10-14 @ 20:06:58
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0