okt. 14. 2009 kväll

SÅÅÅÅ nu har jag slutat jobbet! dom med lägenheten har fortfarande inte ringt. jag börjar bli lite orolig! JAG VILL HA DEN NUNUNUNUNU!!!
ikväll ska jag kanske gå och lyssna på något band med några som jobbar här på hostlet. sista natten med gänget, för imorgon drar jag från hostlet! :D WOHOOO! flyttar ju till mitt tillfälliga boende hemma hos grace så länge och hoppas på att inte behöva bo där alltför länge!

ojojoj, jag träffade en jätterolig kille igår också! HAHA. det var jätteskoj. han berättade för mig att han ville att folks första intryck av honom skulle vara att han var cool. efter en sekund la han även till OCH SEXIG!
jag började gapflabba och tyckte att denna killen verkar ju vara en skojfrisk typ. tydligen skojade han inte, tydligen är han bög, vill bli modell och han stod och dansade och plutade (heter det så?) med läpparna. rolig var han iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0