okt. 12. 2009

nu är det måndag igen och jag ska iväg och jobba om en timme.
inatt har jag äntligen fått sova helt ostört och som jag har sovit! jag känner mig äntligen utvilad. helgens sömn var ju inte mycket att skryta med direkt.
iaf, jobbar till 6.30 ikväll, sen ska jag iväg och kolla på ett rum som jag kanske ska flytta in i! :D
är det bra, fint, fräscht och om människorna som bor där nu är bra så kommer jag tacka ja, vilket förhoppningsvis leder till att jag flyttar in nu i veckan! det hade varit underbart skönt, jag är ganska less på hostel just nu.
rummet verkar jättebra enligt beskrivningen och bilderna. jag kommer att dela hus med en kille och en tjej. plus att jag får en hel våning för mig själv, om jag har fattat det rätt. och den ligger endast 5-10 minuters gångväg från city.

håll tummarna för mig nu, OKEJ?


Kommentarer
Postat av: Carita

Jag håller tummarna:) kram

2009-10-12 @ 13:05:51
Postat av: Anzan

thumbz upp

2009-10-12 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0