okt. 11. 2009

drog som sagt ut igår. stack ner och mötte upp shane, sen gick vi hem till leo och förfestade utan leo. han kom aldrig hem från jobbet.
senare på kvällen drog jag, shane och gav ut. vi skulle till the church men kom inte in där, för där var tydligen 21.
så vi drog till något annat ställe och drack öl.
när allting stängde vid 3 gick vi och åt och sen följde dom mig till hostlet. det slutade med att vi alla tre låg och tittade på film här. när jag hade somnat en stund skickade jag hem dom och skulle gå upp och lägga mig. öppnar dörren in till mitt rum och håller på att snubbla över en full kille som ligger mitt på golvet och sover.
jag skrattade åt honom och sen gick jag och försökte sova. efter 5 minuter kommer hans kompisar som är ungefär lika fulla som killen på golvet och börjar skrika, prata, sjunga, skratta. efter 5 minuter får jag sinne på dom och ber dom hålla käften. INTE BRA, det gjorde att dom blev ännu värre. efter en timme eller nåt däckar dom äntligen.

sen vaknade jag klockan 8 av dom istället. då har dom vaknat till liv och för ungefär lika mycket oväsen.
2 timmars sömn inatt (Y)

nu har jag dock legat och sovit sen klockan 10 i en soffa på hostlet och nu ska jag nog gå och duscha, kan vara en bra idé har jag på känn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0