okt. 10. 2009

jobbat hela dagen minsann!
nu har jag varit hemma pa hostlet en snabb runda och atit mina nudlar!
jag maste snart ga ner mot stan, kopa nagot drickbrt ikvall, las ol! sen ska jag mota upp shane och fa vagledning hem till leo dar det blir forfest! sen blir det nog welans senare eller nagot annat bra!

och imorgon maste jag upp innan klockan 10 och checka ut har  jag kommit pa, for imorgon ska jag byta rum. fan!

btw, jag hatar fransman numera ocksa! jag berattar historien imorgon. det enda jag kan saga ar att det nastan blev slagsmal pa vart rum klockan 4 inatt. ja jag var inblandad och ja jag var nara pa att sla! HAHA! mamma och pappa om ni laser detta, ta det lugnt. jag lag i min sang hela tiden och skrek istallet. jag slog ingen, JAG LOVAR! :)

nu maste jag skynda, hejda hejda hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0