i'm in love.

NEEEEEEEEEEEEJ inte i någon grabb. Mamma, pappa, anna, ni kan vara lugna!

JAG HAR HITTAT EN JÄTTEFIN LÄGENHET SOM JAG SKA RINGA PÅ IMORGON! här är det snabba beslut. men åhhhh så fin är den. visst rummet som jag ska ha är inte det största . men det enda jag behöver är ju en säng och en garderob. åhhhh, och den är billigare än dom andra som jag har kollat på, visserligen bara 30 € billigare! men det är alltid något! och den ligger i position med tempel bar utmed floden. ojojojoj. jag vill ha den. JAG SKA HA DEN! hoppas det inte är några freak som bor där bara. jag håller hoppet uppe. men seriöst, bara kolla på den!

CROSS YOUR FINGERS FOR ME!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jättefint, jag håller tummar

2009-10-13 @ 09:20:29
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: XxXAnnaXxX

fläskig! hoppas det bor nån tjock snäll kille där =F. Eller Lena??!? Jaahhg triuvs jaettebrao haer

2009-10-13 @ 10:08:31
Postat av: XxXAnnaXxX

skrev nyss en kommentar här. den försvann. kiss.

HoPpAs Du FeÅr DehNa LgNhEtEn. OcH aTt DeN InTe Är SlEtEn

2009-10-13 @ 10:13:50
Postat av: Helle

Hello Sis!!



Jätteskönt att få höra din röst igår. Tur man jobbar som satan och tjänar bra med pengar, så man fixar teleräkningarna :)

Lägenheten verkar ju jättefin. Ring på den genast för fasiken. Såna fina moderna fanns inte på min tid därborta minsann. Vi fick nöja oss med ett rum på nästan 8000 kr i månaden. Men men, roligt hade vi, så vad gör väl de!!

Hoppas på denna mycket!!!



PUSSAR!!

2009-10-13 @ 13:17:59
Postat av: Elin

Jonas: Håll alla fingrar och tår som du har för mig! JÄTTEHÅRT! :D



Emoanna: Där bodde två tjejer, den ena var neger! ÅHHH! spännande, jag har aldrig bott med en neger innan!!!! åh, tänk om lena hade varit här. Då hade det varit LYCKA = 1000% MINST!



Helle: Det var så skoj att få prata med dig en liten stund igår! Ja jag hoppas verkligen på lägenheten, dom skulle ringa ikväll!!! kom och hälsa på snart, okej? PUSSS!

2009-10-14 @ 20:05:28
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0