fredagkväll!

morotskaka! har dom det här i irland tro? JAG ÄR IAF JÄTTESUGEN PÅ DET!

en sak som jag är ganska nöjd med är att jag äntligen har fått några som jag iaf hälsar på. JAG VET JAG ÄR TUFF!
jag har sammanlagt 4 vänner, eller ja vad man nu kan kalla det här på hostlet!

- den första har pratat med mig sen första dagen, jag gillar inte honom för fem ruttna ören. han är liten, tjock och amerikan. han jobbar med att stå och hålla en skylt hela dagarna där det står något reklamgrejs på (DET måste han ju tjäna mycket på) för att tillägga gör han själv dom här skyltarna, jaaa då kan ni förstå hur vackra dom är! han bruka även dyka upp flertalet av gångerna som jag är i mitt skåp där jag förvarar mina värdesaker. då brukar han säga något i stil med, "åhh, du är då alltid här när jag är här" sen går han utan att ta något. för någon dag sen berättade han även att han köpt ett passfodral så att hans pass inte skulle skadas. det var babylila och inte alls snyggt. han tipsade mig om det och rekomenderade mig till att köpa det. sen frågade han även mig om färgen matchade honom. jag skrattade och svarade "jaja, självklart!" då log han och såg glad ut! jag borde väl tillägga att jag fortfarande inte vet om han var seriös eller ironisk. FIN KILLE DET DÄR!

- den andra är två personer, ja alltså inte tvekönad eller något sånt. utan det är två tjejer, från PIIIITE (piteå, för er som inte förstår) dom är snälla och jag bor i samma rum som dom. dock ser jag bara dom när jag går och lägger mig, sover eller vaknar. undrar var dom håller hus? kanske har dom något fett ställe som dom brukar hänga på? :)

- den fjärde är en kille ifrån mexico. jag vet inte om han är trevlig eller stöter på mig. han kom nyss fram till mig och pratade lite. sen gick han iväg och blinkade åt mig, ni vet inte en sån där vanlig blinkning som man gör flera gånger om dagen utan en sån där flörtblink. eller ja, det var ju vad jag fick för mig att han gjorde iaf, han kanske bara hade skit i ögat? nej jag är dålig på sånt där. hade jag vetat att han bara ville vara trevlig hade jag nog frågat om vi skulle gå ut och ta en öl. men om han stöter på mig så vågar jag inte det! :) nej bannemig!

nu ska jag ut och gå på jakt efter morotskaka/sushi/något annat ätbart gott som inte är snabbmat. kanske hittar jag lite öl på vägen också?


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, morotskaka o kattungar..Tänk vilka begär som kan utvecklas på så kort tid! Åk till ikea o ät lite äppelkaka för o stilla begäret............muah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0