fredag

ojsan! jag har kanske rakat tappa bort min adapter sa att jag kan anvanda vagguttagen har. dom har namligen inte samma som hemma i sverige sa man maste ha en extra kontakt. jattedumt ar det verkligen, men jaja. jag ska leta mer ikvall och se om jag kan hitta den, den ar ju anda min systers. sa om du laser detta, JAG KOPER EN NY TILL DIG! antagligen ligger den langst ner i vaskan, for den ligger inte dar jag tror att jag har lagt den. jag far ga och kopa en efter jobbet ikvall. :)

jag upptackte idag att jag har 2 trosor och 2 pars strumpor kvar. detta betyder alltsa att jag maste tvatta snarast. MEN HUR FAN GOR MAN?! det skulle varit bra om mamma hade kunnat komma hit och tvatta till mig som vanligt. jag var nyss nere och kollade pa deras tvattmaskin och den ser INTE ut som hemma. jag hittade inte ens gradknappen, eller vad det ar for nagot. och nej, jag har aldrig tvattat i hela mitt liv, eller jo jag handtvattade nog en troja en gang! :) jag har tagit en bild pa tvattmaskinen som jag ska skicka till mamma och hoppas pa att fa instruktioner genom det viset. jag ska klara det! :D sa svart kan det val anda inte vara?

nu borjar jag jobba om en timme! skojskojskoj!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0