Do you want to go to the seaside?

vaknade för en halvtimme sen och har gjort mig iordning. nu sitter jag på caféet på hostlet och dricker varm choklad och äter någon sanwich grej, för jag råkade missa frukosten imorse.
kvällen igår var himla skoj! var på någon stor pub som var hur bra som helst och billigt var där! ja, ojojoj, vad billigt det var, farligt billigt! gav spillde ut en öl över mig så nu måste jag tvätta, jag tycker ju inte ens om att tvätta!
efter att det stängde gick vi och åt allihopa, sen skulle alla hem till sig, men dom lät inte mig gå själv så shane följde mig till hostlet. väl på hostlet började vi spela biljard med två amerikanare och drack alkoholfri öl. när klockan var 5 kände nog alla att nej nu ska vi nog gå och sova.
väl uppe på mitt rum somnade jag sjukt snabbt!
men mycket trevlig kväll iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0