nov. 8. 2009

Godmorgon! Vaknade av att Farmor och farfar ringde och väckt mig. Mysigt att prata lite med dom.

Igår slutade med att jag bara var hemma, jag var så trött och inte sugen på någonting till slut. Fick ett sms víd halv 12 av Annie att dom var på väg in till stan och att jag kunde möta upp dom om jag ville, jag tackade nej.

Vad ska jag göra idag då? Jag vill åka till IKEA, men inte ensam. Försökte tvinga med mig Yoann innan, men han jobbade och slutade inte förrän 4, så det hade blivit lite tajt med tiden. Jag försöker istället smsa Shane, men han sover säkert för han svarar inte. Jag vill ha köttbullar!! Och jag behöver verkligen köpa en Bästis klädvårdsrulle!
Nej, frukost nu först kanske?
Puss

Kommentarer
Postat av: faddermor

äntligrn kom jag på hur jag ska göra för att skriva till dig,har läst och hört att du har det bra .så jag ska inte vara orolig för dig.du har skin på näsan och kommer och gå låångt med det ,skulle det inte fungera så det finns alltid vi här hemma såm väntar på dig så du är välkommen .holler tummarna för dig och har det bra önskar faddermor.

2009-11-08 @ 17:23:15
Postat av: Elin

Nej var inte orolig för mig! Jag har det så bra, så bra så! Det är skönt att veta att ni finns där hemma, och finns kvar när jag kommer hem! Jag saknar dig!

2009-11-08 @ 17:52:23
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0