nov. 7. 2009.

Ojdå, det blev visst lite senare igår än vad jag hade tänkt. Runt 4 slängde jag mig ner i sängen och somnade. Halv 10 hade jag ställt min klocka på, för jag tänkte igår att jag skulle vara jättepigg och bara ta det lugnt på morgonen. Jomenvisst, klockan 12 vaknar jag av något ljud utanför dörren. Inser ganska snabbt att jag nog har klickat väck mitt alarm i sömnen, eller så satt jag aldrig igång det igår. Får panik och rusar upp ur sängen och tror att jag har försovit mig och att jag missar caféprovjobbet. Sen tar jag några djupa andetag när jag tittar på klockan och ser att det är 2 timmar kvar tills jag ska vara där.

Nu har jag iallafall ätit fruskot och sminkat mig, nu ska bara håret plattas, sen är jag fit for fight!

Gårkvällen var väldigt rolig iallafall, vi dansade större delen av tiden, leo crowdsurfade(stavas det så?), ev fick blodfläkar på sin tröja som vi inte har en aning om var dom kommer ifrån, jag fick en ofrivillig smäll på näsan så att jag trodde att jag skulle få näsblod, gav tappade ett glas öl i marken och sarah fick glasskärvorna från glaset i foten. FAST trots detta var alla nöjda och glada och ingen hade ont av sina skador när vi gick därifrån.
Sen delade jag en taxi hem med Conor och Leo, dom var snälla nog att åka hem till mig först och sen hem till sig även fast det är en omväg.

Nej, nu måste jag skynda mig lite, vill ju inte komma försent idag. Vi hörs sen! Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0