nov. 7. 2009. öh

Jag är trött så att jag vill dö! Men jag vill inte sova, jag vill ut och ha kul. Men alla mina vänner här är tråkiga och trötta, så jag ska nog ha lite hemmakvällsmys med tjejerna här i huset. Alla är sega och trötta idag efter en hård gårdag.

Så hur gick det på provjobbningen då? Jo jag tycker minsann att det gick bra, när jag kom var det väldigt mycket att göra så jag fick leka diskpojke, eller flicka om det låter bättre, en stund. Sen fick jag stå i kassan lite och servera kunderna. Hon skulle iallafall höra av sig imorgon och meddela. HOPPAS HOPPAS!

Nej jag ska nog gå och äta lite nu, har trots allt bara ätit frukost och även fast jag inte är hungrig så vet jag att jag måste äta, kokar nog lite nudlar eller tar en macka för jag är för trött för att göra någon riktig mat.

HEJSVEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0