nov. 6. 2009. kväll

Sådärja! Nu är magen mätt igen. Lagade nyss en utsökt måltid i form av pasta, tonfisk, lite rutten sallad och majonääääääääs. JÄTTEGOTT VAR DET! när jag kom hem så insåg jag att jag bara ätit frulle och då blev jag akut hungrig.

så vad har jag gjort för framsteg idag då? JO, det ska jag tala om. Ted Baker (klädesaffär för er som inte vet, inte ett café som min kära far trodde) ringde ju som sagt, ska dit på intervju på tisdag. Jag gick inom caféet och hon som äger det blev så glad av att se mig för hon hade helt glömt bort att ringa. Hon sa lite halvt förvånad "ringde inte jag dig?" jaja, hon tyckte det var bra att jag gick dit iallafall. För imorgon ska jag dit och provjobba några timmar! WOHO!

Sen gick jag och provjobbade på Fab (den andra klädesbutiken som jag även provjobbade på igår). Det gick bra tyckte jag, det var ganska lugnt där idag så det blev lite segt. Men dom skulle ringa mig i början på veckan och meddela hur det gått.

Så efter jag varit där kände jag att det här jädra korvjobbet ville jag verkligen inte ha och nu har jag ju 3 andra chanser till jobb, så jag ringde och sa att jag inte ville ha det. Sen gick jag hem.

Nu är klockan snart 9 här och jag ska snart börja göra mig iordning. Ska ut och bli full ikväll är det tänkt, börjar trots allt inte förrän 2 imorgon!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, "Ska ut och bli full ikväll är det tänkt, börjar trots allt inte förrän 2 imorgon!" Underbart sweetie, kul att du är och förblir den du är! Håller fortfarande alla tummar och tår att du får ett jobb som passar som handen i handsken för dig. OCH jag är sjukt imponerad av dig att du bara stack iväg så där, hade ALDRIG vågat det ska jag säga dig. Funderar själv på att söka en tjänst som avdelningschef för aktivitet på Kom In här i Helsingborg så vi får se om jag lyckas klättra på karriärsstegen eller ej. Kram gumman!

2009-11-06 @ 22:14:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Det är klart att jag inte förändrar mig på den biten ;) Ja jag hoppas verkligen också på ett jobb snart, jag måste ju ha något att göra, annars blir jag galen! SÖK DEN SÖK DEN SÖK DEN! Jag tror det hade passat dig jättebra, hoppas verkligen att du får den!

KRAM!

2009-11-07 @ 21:08:14
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0