nov. 5. 2009. kväll

Ja det gick väl bra med jobbet idag får jag väl säga.
Den första intervjun som jag var på visste jag ju inte riktigt vad det var. Tydligen så var det ett typ fabriksjobb, dom gjorde korvar där och dom sökte människor som kunde paketera korvarna.
Dom sa efter intervjun att dom skulle höra av sig ikväll och meddela.

Sen var jag och provjobbade i en klädesaffär i en timme, jag tror det gick bra för dom ville att jag skulle komma tillbaka och provjobba imorgon igen för att dom ville se mer av mig. Så imorgon ska jag vara där mellan 3-6.

När jag var klar där så gick jag och handlade och sen hem. Skypade lite med hela min kära familj som var hemma!
Korvgrejen ringde, jag får jobbet om jag vill ha det. Jag vill inte ha det men får jag inget annat så tar jag det. Det var bra betalt iallafall! Men vi får se imorgon, jag skulle ringa dom när jag provjobbat klart imorgonkväll.
Så imorgon hade jag tänkt att jag först skulle gå till caféet som fortfarande inte har ringt mig och höra med dom om det skiter sig helt där eller inte. Sen provjobba och sen får vi se efter det hur det blir med jobb.
Jag har ju ett säkert kort om jag vill.

Jaja, nu ska jag nog snart försöka sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ANna

KORV!!!!!!!!

2009-11-06 @ 10:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0