nov. 4. 2009

Usch, jag är så trött idag. Jag som hade tänkt vara duktig och gå upp tidigt, fast det borde jag ha fattat redan innan att det inte skulle hända. Jag vaknade vid 10 och sen dess har jag hunnit duscha och ja det var det! Nu sitter jag fortfarande med handduken om mig med en mage som gör ont för att jag är hungrig. Men jag ska nog slänga på mig lite kläder sen ska jag äta lite frulle och sen ska jag bara ta det lugnt ett tag.
Jag ska ut och söka jobb idag, men under middagstid är det ingen bra idé att söka jobb, särskilt inte på caféer för där är fullt av människor och man känner sig bara ivägen och störig om man kommer in där då. Bättre att stanna hemma liten stund nu och söka jobb genom internet och gå ut och söka i eftermiddag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0