nov. 4. 2009. kväll.

Var ute på stan en runda idag som sagt. Jag var inom arbetsförmedlingen en runda och kollade jobb som kommit upp idag, hittade ett som jag mejlade på. Sen var jag på Social Welfare Office och fixade så att jag har rätt adress. Sist jag var där och skulle fixa det fick jag ett nummer som jag kunde ringa, dock var där typ en timmes kö när jag väl ringde och jag ville inte slösa upp alla mina pengar på mobilen på att sitta i kö. Så jag bestämde mig för att det skulle bli bättre och definitivt billigare för mig att gå dit och sitta i kö istället. När jag var klar där gick jag och kollade priset på ett par skor till Anna som jag ska köpa till henne. :)

Sen började jag gå hemåt för det började regna igen. På väg hem så ringde min mobil, jag ska på arbetsintervju imorgon och jag har ingen aning om vad det är för något, men jag vet var det ligger iallafall! Ska försöka hitta papprena här hemma om det så att jag har en aning om vad det är för intervju! Hoppas det är något fett.

Nej nu ska jag prata klart med anna, sen ska jag sova, så att jag är pigg imorgon! Två saker som kan leda till jobb är det som gäller imorgon!

Natti.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas du får napp. Blir glad för din skull då. Puss och kram och sov gott.

2009-11-05 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0