nov. 3. 2009

Godmorgon, eller ja godmiddag för er där hemma!

Nu ska jag snart gå ut på stan igen och söka jobb. Jag är redan sjukt trött på att inte ha ett jobb, jag vill ha ett jobb NU! Jag får ångest av att inte ha ett jobb. Kan inte någon snäll själ slå en signal till min telefon och säga "hej, vi har ett helttidsjobb till dig om du vill ha det?" DET HADE VARIT JÄTTEBRA!

Inatt drömde jag att jag körde bil, det har jag gjort några gånger innan också. Jag drömmer att jag kommer hem efter en tid här borta och ska ut och köra lite bil. Jag har då helt plötsligt glömt bort allt som har med körning att göra och jag är värre på att köra än jag någonsin varit. Hoppas verkligen inte det är så när jag kommer hem. För här skulle jag då aldrig våga ge mig ut i trafiken, dom kör som galningar och dom kör på fel sida av vägen med ratten på fel sida till och med. Nej, jag hade nog orsakt olyckor om jag gett mig ut här.
Jag vågar för tusan inte ens cykla här.

10 dagar kvar tills Helle kommer, innan dess SKA jag ha fixat ett jobb.

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för att du varnar om bilkörningen så att jag kan gömma nycklarna när du kommer hem, du får gärna låna traktorn. Lycka till med jobbsökningarna. Puss från Pappa.

2009-11-03 @ 12:29:54
Postat av: Helle

Du kommer inte ha glömt hur det är att köra bil. Jag har varit i exakt samma sits. 9 månader utan bilkörning, men det gick hur bra som helst.

Men lova mig att inte ge dig ut i den trafiken där borta. Endast som gångtrafikant!

Sluta nu och drömma såna konstiga drömmar. Dröm om typ karlar istället :) det gör din kära sis!



PUSSAR!!

2009-11-03 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0