nov. 29. 2009

Gårdagen var trevlig. Jag och Silke gick och mötte upp hennes vänner. Sen gick vi först till ett ställe som heter The Globe, men där kunde vi inte vara alltför länge för vi kunde knappt andas så mycket folk där var. Så vi bestämde oss för att gå till Whelans istället, det kostade 10€ för att komma in, bara för att vi råkade komma 15 minuter försent. Vi tyckte inte att det var värt det, så vi gick till Turks Head istället och mötte upp de andra tjejerna som bor här i huset och deras vänner. Sen var vi där hela kvällen. Vid 3 gick jag och Silke hem i ösregnet.

Nu har vi nyss börjat på vår Thanksgiving middag som vi ska ha ikväll. Bilder kommer på vår nya vän, kalkonen.


Silke, jag, Laura


Charlotte


Loïc, Laura, Lauras pojkvän Marko, Nate (tror jag han heter)

Kommentarer
Postat av: An n a

Nate var väl snygg???

2009-11-29 @ 17:17:08
Postat av: Anonym

eller kanske inte. ser lite svettig ut såg jag nu.

2009-11-29 @ 17:17:41
Postat av: Elin

NEJ ANNA! HAN ÄR INTE SNYGGGGGG!!!!!!!!!! inbilla dig inget annat. okej? Skype nu?

2009-11-29 @ 17:22:59
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0