nov. 28. 2009

Godmorgon! Är otroligt nog pigg idag! Till och med när klockan ringde klockan 8 så var jag pigg! :)
Ska snart gå ner till Teddan och jobba. Jag gillar inte riktigt det, jag får klädångest varenda gång, man måste ha deras kläder, har man inte det så får man bara ha svart och så ska man klä upp sig som om man skulle gå på fest. Jag gillar inte att klä upp mig så mycket och mina converse får jag inte ha! Nej, strängt förbjudet även fast jag har erbjudit mig att jag ska tvätta dom först och göra dom snygga. Jag vill vara kille! Dom får minsann ha converse! Tacka vet ja caféet, där bryr dom sig då inte.

Nej, nu har jag gnällt färdigt för idag. Nu ska jag sminka mig och sen gå och jobba röven av mig till klockan 7 ikväll.

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: emma

bra du hade planerat det där ;) sjukt smart ju. vart/hur bor du nu då? jag vill komma och hälsa på dig haha. hoppas du har en fin lördag nu missy! trots att du jobbar då

Postat av: Anonym

Nu är det faktiskt så att du är född utan snopp,men sådana fixar du väl om du vill,och du börjar att bli vuxen så du får vänja dej vid att klä dej lite kvinnligt.Hoppas bara att jag känner igen dej när jag kommer.Puss Pappa

2009-11-28 @ 14:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0