nov. 28. 2009

Kom hem från jobbet för en stund sen och nu har jag ätit lite mat.
Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag och Silke gå ut ikväll. Jag är ledig imorgon nämligen, så ikväll satsar jag på att bli lite odräglig :)
Jag tappade min mobil i vårt köksgolv innan, det blev en stor spricka i skärmen. Fy tusan vad arg jag är på mig själv. Även fast det inte var mitt fel, för den låg i fickan och ramlade bara ut helt plötsligt. Men ändå, sjukt irriterande.

Nej nu måste jag skynda mig!
Vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Stackars lila dig! Din käraste ägodel har fått en spricka i skärmen. Det kunde varit värre. T.ex. att det hänt dig något. Har precis kommit hem från julbord på Björket. Pappa fick köra hem efter maten. Hans tinitus klarade inte av oljudet. Puss o kram och var rädd om dig.

2009-11-28 @ 23:37:22
Postat av: emma

oj jisses, det är fan duktigt att klara av att bo 5 brudar så. jag kommer lätt och hälsar på om jag får ;) ska bara spara ihop lite cash först. har alltid velat åka till irland, det hade ju varit perfekt med en personlig guide! haha. hade du roligt igår bejb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0