nov. 26. 2009

Jobbat hela dagen. Först 8-11 på caféet och sen 16-21.30 på Teddan. Det var skönt att vara ledig några timmar där mitt på dagen.

Har egentligen ingenting att säga idag, då det inte har hänt något intressant. Eller jo! Jag fick lön idag, alltid något. Dock läggs allting undan till hyran, så dom pengarna ser jag snart inte längre.
Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag bara jobba på caféet, 8-14. Sen kanske jag skulle träffa Grace på kvällen.

Imorgon är det bara en vecka kvar innan Anna och Axel kommer! :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anzihi

ÅÅÅÅH längtar ihjäl.... har varit med om en HEMSK sak idag som jag inte kan skriva här. Kan vi inte skypa snart igen. Saknar dig min lilla juveeeel

2009-11-27 @ 12:57:16
Postat av: Elin

Jag längtar efter dig med min lilla diamant!

NEJ, har du?! Jag vill veta! Kan du inte gå in på skype typ nuuuu? LÖV!

2009-11-27 @ 19:21:59
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0