nov. 25. 2009

Jag lever! Ingen rånare idag inte. Jobbade mellan 8-11 idag, jag och Jenna planerade hur vi skulle göra om det kommer en rånare ännu en gång. Hälla skållhett vatten på honom ansåg vi var bästa lösningen!

Efter jobbet så gick jag hem, sen råkade jag somna i några timmar och nu har jag nyss ätit lite mat och ritat en karta till Anna och Axel så att dom hittar till mitt jobb när dom kommer hit nästa fredag. Vi får se hur det går, kartan är himla vacker iallafall.
Om en timme ska jag vara nere på Teddan och gå på något jäkla personalmöte. Jag vill verkligen inte och det ösregnar ute. Men det var tydligen hiiiiimla viktigt att man kom dit.

Mitt Spotify fungerar igen och det gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som att det regnar hos dej varje dag,kanske tur att jag håller på att dykutbilda inför mitt julbesök,tänk om Liffy svämmar över. Älskar dej.Pappa.

2009-11-25 @ 21:37:52
Postat av: anna och ax

WOHO KARTA!

2009-11-25 @ 22:39:35
Postat av: Friberg

Hej Elin, ska vi skypa?



MVH

Jesper

2009-11-25 @ 23:06:15
Postat av: Elin

Pappa: Ja tänk om! Det hade ju blivit översvämning här någonstans, typ i Cork eller något.



Frippe: JAJAJA! :D det vill jag! Fast inte ikväll för nu ska jag sova. Men imorgon kanske? :D

2009-11-26 @ 00:10:49
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/
Postat av: emma

det hade ju varit trevligt om vi hade kunnat göra så ;) vart bor du någonstans?

Postat av: emma

åh fan va härligt (: hur kommer det sig att du hamnade på irland?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0