nov. 24. 2009

Idag har varit en spännande dag och jag fick jobba över någon timme.
Julfesten i söndags var helt okej. Stack hem till Hala, en avd om svenska tjejerna som jobbar där, efter jobbet. Vi åt lite och gjorde oss i ordning. Sen ringde vi efter en taxi som skulle ta oss ner till puben, som julfesten skulle vara på. Det tog sjukt lång tid att komma dit, då vi satt fast i bilkö, bara för att det var en Beyonce konsert i närheten av där Hala bor. Så vi kom dit lite sen och hann bara vara där i någon timme innan det var slut. Gratis drinkar fick vi iallafall och det är ju alltid något!

Igår jobbade jag först på caféet från 8-11 sen på Teddan mellan 12-19. Sen gick jag hem, pratade lite på skype och sen somnade jag.

Ikväll ska jag kanske gå ut, om dom andra är sugna. Vi får se, jag är lite sugen iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0