nov. 24. 2009. rånare

Jo som jag sa i förra inlägget så jobbade jag över några timmar och dagen har varit spännande.
Nu kommer mina lilla förklaring till varför.
Idag när jag var på jobbet, kommer det in 1 kille och försökte råna oss. Det var det mest patetiska försöket då han hotade oss med en sån där liten kniv som man sprätter upp lådor med. Iaf, han viftade lite med kniven mot Jenna och skrek att han ville ha pengarna. Både jag och Jenna reagerade på samma sätt genom att säga "VA?!". Han viftade då lite till och skrek ännu en gång att han ville ha pengarna. Jenna sa då, dumt nog, "Nej!". Han blev lite arg och slängde vår kassamaskin i golvet och sparkade lite på den och skrek att han ville ha pengarna. Jag och Jenna bara stod och glodde på honom och sen sprang han iväg. Jag tog då direkt upp telefonen och ringde polisen och vår chef.
Jenna pratade lite med en kille som gick in i butiken bara sekunden innan rånarkillen och bjöd honom på en coca cola. Sen kom vår chef och polisen och fingeravtryckskillen och vi förhördes och någon annan kille skulle komma och fixa övervakningskamerabanden. Sen stannade jag kvar där ett tag, för att inte lämna Jenna ensam om han skulle komma tillbaka.

Nu ligger jag hemma i min säng och ska sova en liten stund. Himla spännande dag minsann! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ta och meddela alla ligister och illgärningsmän att snart kommer den skallige hämnaren från Skeeröd så dom ska bara passa sig, då blir det både pungsparkar och danska skallar. Pusspuss från Pappa.

2009-11-24 @ 18:05:09
Postat av: tiiiiim

det är ju ÖVERFETT ELIN! hade de skadat dig så hade jag gjorts som din fader, pungsparkar och danska skallar, även lite nippeltwisters!



miss uuuuu! <3

2009-11-24 @ 19:00:50
URL: http://onlyblowjobsandcumshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0