nov. 21. 2009

Godmorgon!
Sitter i min säng nu och snyter och snyter och snyter mig och vet att jag egentligen måste börja mig iordning. Min näsa är igentäppt med snor, inte så värst mysigt.
Om en halvtimme ska jag gå ner mot Ted Baker och jobba i flera timmar, jag är inte sugen på det överhuvudtaget!
Det är storm och regn här idag också har jag fått höra från säkra källor, själv har jag inte velat titta ut än.
Stack på festen igår, men stack hem och sov efter bara någon timme.

På söndag är det julfest på Ted Baker, alla måste ha en mask på sig, tydligen. Löjligt tycker jag. Och alla ska vara så jääääääääkla uppklädda så jaha nu måste jag köpa en ny klänning, för jag har bara en med mig och den är inte så fancy. Hata att alla jädra irlänadare alltid ska klä upp sig som om det vore bal varje gång dom ska på lite party.

Kan jag inte bara få komma i leggins, tröja och converse?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, elin pelin. gå och köp en ny klänning så sens kvällen genast mycket låckande ut , julfest, det är trevligt så gå du ut allafal litten stund. nässpray har du inte det med dig. jag ska sicka det med din far när han kommer till dig. hejdå lilla vännen . kram från faddermor.

2009-11-21 @ 12:14:19
Postat av: Anonym

Var nu räddom dej så att det inte börjar att låta Nöffnöff när du snyter dej. Kram Pappa

2009-11-21 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0