nov. 21. 2009. lördag

Jag känner mig som en gammal tant just nu. Det är lördagkväll och jag sitter hemma i min säng och har aldrig njutit av att inte göra något en lördagskväll som just ikväll. Mina ben värker och enligt min stegräknare så går jag ungefär 15000 steg per dag, och då har jag inte på mig den under tiden som jag jobbar, vilket resulterar i ben som värker och fötter som värker (och stinker).
Har varit och jobbat idag, 10.30-19.20. Sen jag har kommit hem så har jag lagat mat, ätit mat, duschat och suttit i min säng med datorn större delen av tiden.
Nu har jag nyss packat klart allting tills imorgon, ordnat upp vilka kläder som jag ska ha på jobbet imorgon, julfesten imorgon, jobbet på caféet på måndag förmiddag och vilka jag ska ha sen på Ted Baker på måndag eftermiddag när jag jobbar där.

Hittade en klänning innan idag när jag sprang runt som en galning på min lunch. Det blev en fin liten mus-i-kaneten klänning (som pappa skulle kallat det) med lite spets på. 
Nu är det bara masken som saknas tills imorgon! Får springa och leta på min lunch imorgon. Funderar på att ta en daggmask, om jag hittar någon. Hehe.
NU VAR JAG ROLIG! Tycker jag själv iallafall och i bästa fall Anna också, för hon har lika dålig humor som jag.

Påtal om Anna om 2 veckor är hon, igen, och denna gången följer hennes boifränd Axel också med och dricker öl med mig.




Kommentarer
Postat av: mamsen

Ursnygg klänning. Akta dig bara för de Irländske killarna. Du är söt vad du än tar på dig, tycker mamma. Ha så roligt på festen.

2009-11-22 @ 11:03:22
Postat av: A ns

ASSNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och jag tyckte daggmask var kul he heeeeeeeeeeeeeeeheheh. Men det roligaste tycker jag är att du har en STEGRÄKNARE! HAHAHAHHAHAHA

Puss

2009-11-22 @ 11:07:10
Postat av: Elin

Mami: Det är lugnt, dom irländska killarna är ändå så fula! Hälsa Hampe så hörs vi imorgon!



Anna: TAAAAAAAAAACK! :D Ameeeeen, jag har ju inbyggd stegräknare i mobilen! Det är väl inte töntvarning på det, eller?

JAG ÄR LEDIG IAF PÅ SÖNDAGEN NÄR NI KOMMER! WOHO! :D:D

PUSSSSSSSSS!

2009-11-22 @ 11:13:06
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/
Postat av: Hampus och Daniel

Hampus hälsar till Innnga. Daniel tycker också klänningen är läcker. Puss från Daniel.

2009-11-22 @ 12:18:54
Postat av: Anna

ÄR DU??? så då behöver du inte rita en karta??!" :D HAHAHAHA, JO, för du använder den...... fast. det hade jagh med gjort om jag hade haft en inbyggd. . . .. Köpte förresten ett riktigt FrÄsCht mobilsmycke till mig själv idag på julmarknad :´) tappade det andra jag hade på tåget... sad.



PUSSELUSS

2009-11-22 @ 16:54:11
Postat av: Elin

Daniel: Hälsa tillbaka till Hampe från Innnga. Jag saknar dig älskade bror!



Anzi: Korkade människa. Jag är ledig på söndagen! Ni kommer på fredagen, så jag måste rita en karta ändååån. Att köpa ett FRÄSCHT mobilsmycke är mer töntvarning än att ha en stegräknare! När ska vi skypa? Jag saknar dig! <3

2009-11-23 @ 21:30:17
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0