nov. 2. 2009.kväll.

nu är jag trött i hela min kropp. sprang först ner till fas (arbetsförmedlingen) och kollade efter lite jobb. hittade några och gick till ett internetcafé och mailade dom. skrev även ut en massa cv:n där. sen var det bara att gå ut på stan och leta efter jobb. några timmar senare och alla cv utdelade så gick jag hemåt, på vägen gick jag inom affären och köpte mjölk, flingor, shampoo och sånt där viktigt.

men för att uppdatera om jobben så verkar några av dom ställena som jag har varit och lämnat cv hos idag positiva, 2 ställen sa även till mig idag att dom skulle ringa mig och anordna intervju nästa vecka. så vi får väl hoppas på att dom håller det också och att det inte bara är som dom säger. och så får vi hoppas på att något av ställena som jag mejlat svarar, det hade varit toppen!

det känns lite bättre nu med jobb måste jag medge. imorgon ska jag ut igen och gå på den södra sidan och söka jobb, sökte endast på den norra sidan idag :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååh, jag visste inte att det inte hade blivit något med baristajobbet, fy vad störigt att det kom nån annnan mallig barista och tog det. !!!! Du är så duktig som fixar en massa, du har snart jobb igen. Och snart kommer vi igen! HIIHHIHIHIHI åh vad jag längtar! Kom hem från gbg för en stund sen, egentligen skulle vi ha åkt hem tidigt imorse men elin flyttade sitt jobb och en klipptid så vi hann shoppa lite också. Lasse var bra igår, men publiken var rätt seg och tråkig. Och en massa fjortisar stod längst fram och störade sig, Jag saknar dig! Puss gullis

2009-11-02 @ 21:36:19
Postat av: mamma

Du fixar snart ett nytt jobb. Det är du verkligen värld efter allt slit du lägger ner. Håller tummarna för dig. Puss och sov gott.

2009-11-02 @ 23:21:47
Postat av: Elin

Anzi: Ja, jag vill slå den där jäkla bruden! Jag skulle ju ha det jobbet! Åh tur att Elin är en sån fixare, jag hade också velat vara med er där och titta på Lasseliten. Då jädrar skulle vi startat röj i publiken! :D JAG SAKNAR DIG! och det är ungefär bara en månad kvar tills du kommer :D:D



Mamma: Tack mami! Jag ska snart gå ut igen och leta vidare, för jag måste ha ett jobb snart annars blir jag galen! Jag saknar dig! Puss

2009-11-03 @ 12:03:59
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0