nov. 18. 2009.

Vaknade upp av huvudvärk imorse, nej det är inte svinisen, tror bara att jag sovit för mycket igår.
Men gick upp tog en huvudvärkstablett och gick till jobbet. Jobbade några timmar och sen gick jag inom det andra caféet och pratade lite med chefen. Han sa att dom har ju varit oroliga för min ålder innan, att jag kanske var för ung, men att det helt har ändrats nu, att dom verkligen gillar mig och att det fungerar bra med mig! Så imorgon ska jag dit en timme under dagen och börja på min barista utbildning. Skoj!

Nu ska jag snart ta och städa i köket, min tur denna veckan. Tråkigt som tusan, men måste göras!

Kommentarer
Postat av: Carita

Så roligt att det har löst sej med jobb :) Hur länge hade du tänkt o stanna där? För alltid eller??

Kram :)

2009-11-18 @ 17:26:35
Postat av: Anzu

ÅH YES! en egen privat barista till mig..... =) sen kan du väl bli massör också? blinkblink

2009-11-18 @ 18:38:49
Postat av: ?

När jag läser detta vet du att jag får tårna,förlåt,tårar i ögonen. Att det ska ta så långt tid för dom tröga irländarna att fatta att min dotter bäst. Pusspuss Pappa.

2009-11-18 @ 19:29:35
Postat av: Elin

Carita: Jag stannar nog ett tag till tror jag. Typ till sommaren blir det nog! Inte för alltid inte!



Anna: Hehehehehe, jag ska bara lära mig göra kaffet också, just nu kan jag kassan och toasta mackor. Det är jag himla bra på, och servera soppa! :D Men jag kan försöka göra en kaffe till dig när du kommer :D Massör får du tvinga Axel till, jag har för lite armmuskler, och är för lat :D Hehehehoho.



Pappa: Amen far lille! Jag älskar dig.

2009-11-20 @ 15:59:58
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0