nov. 17. 2009

Nu har min pappa varit tillräckligt orolig för mig för att jag ska låta bli att skriva. Dock har jag lugnat ner hans upprörda nerver genom att prata med honom.
Igår jobbade jag först några timmar på caféet, jag har numera bytt till deras nyöppnade café istället för det gamla som jag var på innan. Det var himla trevligt och jag trivs jättebra där! :)
Sen var jag som sagt hemma några timmar, sen gick jag till Ted Baker på introduktion, 8 stycken var vi som var nya där. Det var himla mycket information som skulle in i mitt huvud, fast vi hade kul iaf. En av dom nya som ska börja där är en tjej från Sverige, Lund rättare sagt. Sjukt trevlig tjej som jag umgicks med några timmar efter introduktionen.

Idag så började jag vid 8 och jobbade några timmar tills det blev lungt där. Sen gick jag hem och skulle kolla på det nya Ullareds avsnittet, det slutade med att jag somnade och sov i 5 timmar. Så nu är jag orolig för att jag inte kommer kunna somna inatt. Jag ska iallafall gå och laga mat nu, Helle tog ju med sig lite mat. Så ikväll blir det falukorv, makaroner och kidneyböner! MUMS! Som jag har saknat det.
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0