nov. 17. 2009. Rykten

Haha, detta är så otroligt roligt att jag har suttit och skrattat över det i en kvart.
Det går tydligen rykten om mig i Hässleholm, eller Hästveda för att vara exakt. Tänk att dom saknar mig så mycket där så att dom måste hitta på rykten. Tydligen är det en brud som har hittat på att jag mår dåligt, är deprimerad, skär mig själv, går till psykolog och göra en massa dumma saker. HAHA! För det där är ju verkligen jag! Det roliga är att hon har sagt detta för någon vecka sen, under tiden jag har bott här. Det är konstigt vad mycket som andra människor vet om en själv. Jag menar ska man sprida rykten om någon så gör dom någorlunda trovärdiga iallafall!
Och hade dom här ryktena stämt, så hade hon varit den sista av alla människor som jag hade berättat det för. Vi har inga gemensamma kompisar, hon är några år yngre än mig och jag har aldrig pratat med henne, eller möjligtvis när jag var 10 år och gick i grundskolan, MÖJLIGTVIS!

Sjukt kul var det iallafall tyckte jag, det förgyllde min kväll :)

Kommentarer
Postat av: Helle

Rykten kan vara riktigt roliga ibland!! Människor har så dålig koll på saker o ting.

Jag kan bara konstatera att min syster mår prima. Jag har precis varit över i Dublin och besökt henne. Vi har haft såå roligt!!

Ingen i vår familj skulle nog någonsin kunna göra något så dumt. Inte ens anorexia biter på oss, för fasiken. Jag älskar mig själv så jäkla mycket!

LOVE U!!



Mer självförtroende åt Svenska Folket ;)



PUSS O KRAM

2009-11-18 @ 12:15:58
Postat av: emma

najs med en skånebrutta till ;) amen vafan, folk har fan för lite att göra när dem hittar på rykten och skit

Postat av: Anonym

ELIN! kolla hennes Url-address!

2009-11-18 @ 18:41:16
Postat av: Anonym

vem är det som har ryktat förresten? / A

2009-11-18 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0