nov. 14. 2009

Igår hämtade jag upp Helle på flygplatsen vid halv 11. Sen åkte vi hem till mig och slängde in hennes väskor och så fick jag en massa godis och mat som hon hade med sig till mig!
Efter det gick vi direkt ut på stan och åt lite och gick lite i affärer.
Klockan 2 gick jag på en intervju på Ted Baker, det gick himla bra och dom sa att jag fick jobbet om jag ville. Så vi bestämde att jag skulle höra med dom på caféet om hur det blir där och att jag sen skulle komma tillbaka som idag och berätta hur jag gör.
Sen gick jag och jobbade på caféet mellan 3-6. De sa att de kunde ge mig deltid där, men inget mer för tillfället.
Efter att jag jobbat klart mötte jag upp Helle och sen gick vi och handlade och gick hem hit igen.
Här hemma hade de andra börjat festa lite smått, så vi gick och duschade och gjorde oss i ordning. Sen gick vi ut och umgicks med dom andra.
Vid halv 1, tog vi en taxi ner till stan och gick till en pub. Jag söp syrran under bordet och blev bjuden på dricka av en gammal franskman. Efter att Helle somnat på den andra puben kände jag att det var dags att ta hem gamlingen, så vi hoppade in i en taxi och åkte hem och sov istället.

Imorse vaknade vi vid 10 sen gick vi upp och åt frukost, gjorde oss i ordning och gick ut på stan. Så vi har varit ute och shoppat hela dagen och efter ett antal shoppingkassar och några timmar senare så gick vi till Pizza Hut och åt 3-rätters middag. Gott var det! Och nu är vi hemma och ska snart gå ner på stan och roa oss!

Jobbet har jag ju inte berättat om heller, numera har jag 2 deltidsjobb. Båda ställena gick med på det och tyckte att det var okej. Så på måndag ska jag jobba mina första timmar på Ted Baker. :)


Kommentarer
Postat av: ANNAAAAAA

Vad DUKTIG DU ÄR som fixade jobb!!!!!!!!!!!!

HÄLSA HELLE!

PUSSPUSPUSUPUPSUPPUSPUSUPUPSPUPUSPUSUPS

2009-11-15 @ 10:55:20
Postat av: Far

Vad

2009-11-15 @ 14:23:57
Postat av: Far provar igen

Vad kul att du äntligen har fått ett,eller två, bestämda besked, och det här var väl ställe som du ville jobba på. kanske det kan bli så att det ena ger dej mer jobb än det andra men det blir ju inga problem om du trivs på båda. Lycka till. Älskar dej Pappa.

2009-11-15 @ 14:30:52
Postat av: Anonym

Sitter och tittar på TV,nyheterna.En till som har dött av " Grisasjukan". Snälla ta nu sprutan!!!!

Pusspuss. Pappa

2009-11-15 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0