nov. 14. 2009. Helle gästbloggar.

Jag är så het så het... gott me vin. Eller inte! Det var ett jäkla JP vin det här. Har inte testat just denna sorten innan. Men ner ska det.
Jag har superduper kul. ÄLSKAR DUBLIN! Mitt andra hemland.
Det var verkligen jätteskoj att se min älskade lillasyster på flygplatsen. Fällde minsann en liten tår när jag tänkte på henne på väg ut genom portarna på flygplatsen. Sedan dess har vi nog inte hållit tyst en enda sekund (bortsett från när vi sovit) såå mycket skvaller som måste berättas.
Festen här i huset var intressant. En massa olika nationaliteter och en mycket god kaka som killarna från Frankrike bakat. Imponerande! Jag gillade skarpt en liten påg från Irland, som även kunde lite danska eftersom han bott i Danmark två år. Försökte flörta så gott jag kunde... men tji fick jag. Han var typ tillsammans med en tjej här i huset.
Idag har det blivit en del shopping. Men inte så farligt som det brukar kunna vara. 2 klänningar, två par jeans, 3 par festelinnen, 3 par nattsärkar, ett par pyjamasbyxor, en munktröja, ett halsband so far!! Hittade även en grå vinterjacka, men de hade inte min storlek hemma. I så fall får de beställa hem den och då får min kära syster skicka hem den med posten till mig. Ska bara ta en liten funderare hur mycket jag vill ha jackan.
Nej nu jäklar har jag inte tid mer. Öppnar en smirre här på rummet och njuter av att vara i min systers sällskap :)
LOVE U!!
Snart blir det utgång till nattlivet!!!

/BrunettSally (den nya heta bloggaren efter BlondinBella)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ta det lugnt båda två. Kanske lätt att säga när man sitter här ute i skogen i Skeröd. Vill inte ha hem ett fyllevrak på måndag. Ha så roligt och var rädda om er.

2009-11-15 @ 00:26:59
Postat av: Anonym

faddermor här jag holler med mamsen ta det lungt flickor jag har också varit ung någon gång för längesen ,men jo,lev livet nu i mårgon kan det vara för sen ,har det bra jag älskar er.

2009-11-15 @ 13:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0