nov. 11. 2009. Svinisen

Jo förresten, mamma och pappa här kommer en uppdate om svinisen. Ni oroar er ju hela tiden för svinisen och tror att jag ska insjukna och dö bara för att jag inte har tagit det där jädra vaccinet.
Jag har nu forskat i det här, 10 personer har dött av svinisen här på Irland. Dom har också börjat ta vaccinet och man kan anmäla sig till att ta den genom internet och välja var man ska ta den osv. Det ligger en läkarmottagning eller något i den stilen i närheten av där jag bor, enligt kartan. Jag har ingen aning om hur man kommer dit.
Jag vet heller inte om jag får ta sprutan här eller hur det fungerar.
Ingen av tjejerna i huset har tagit sprutan och ingen av dom har någon tanke på att ta den heller.
Nu vet ni iallafall hur det ligger till och behöver inte vara så oroliga över min överlevnad.
Sen får vi se om jag går dit och får mig ett skjut av svinvaccinet eller inte.


Kommentarer
Postat av: ANNAAAAAA

JAG TOG DET NYSS! snällasnälla ta det. varken du eller axel vill........ :'(((((((( VILL INTE ATT NI SKA BLI SJUKA OCH LÄMNA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-11 @ 17:16:04
Postat av: Helle

Syster yster!

Jag tänker inte ta sprutjäveln. Varför??

Jag har inte varit extremt sjuk på 27 år och har ett jäkla bra imunförsvar.

Att vara lycklig och se positivt på allt i livet tror jag vi kommer längst med. Det höll även sköterskan med om :)

Ses snart!! Pussar!!

2009-11-11 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0