nov. 11. 2009. Natt

Oj, jag glömde helt att uppdatera när jag kom hem och berätta hur det gick för mig idag på caféet. Det var sjukt lugnt där idag, så det fanns inte så mycket att göra. Vi städade lite och gjorde det snyggt.
Slutade vid halv 7 och sen gick jag hem och umgicks med mina husvänner någon timme.
Iaf, dom på caféet ville att jag skulle komma på fredag och jobba och att vi får hoppas på att det blir mycket att göra då. Dom kan inte avgöra om jag ska få jobbet eller inte om dom inte ser mig jobba under en riktigt stressig dag. Så vi får se efter fredag.

Har för övrigt tänkt väldigt mycket på Svinsjukan idag. Pappa oroar ihjäl sig över att jag ska dö. Anna likaså. Jag själv är inte så orolig. Jag har tänkt att jag lär nog inte bli smittad. Fast jag har börjat överväga att ta den, jag menar om jag dör, vad ska världen ta sig till då? UTAN MIG! Jag har så mycket annat jag vill hinna med innan det är dags för mig att trilla av pinnen. Nej, det skulle vara tråkigt att dö nu. Vänta 70 år, sen kan jag dö! INTE NU!

Nu ska jag ta och sova har jag tänkt. Imorgon är jag ledig och ska inte ställa någon klocka! WOHO!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0