nov. 11. 2009. Jösses

En brutta här i huset är sjuk (!) idag fick jag nyss reda på.
Och nu börjar jag få panik och inbilla mig att det är svinisen som hon har fått.
Fast hon hade ingen feber sa hon, kan man ha svinisen då?
Kan man väl inte?
För säkerhetsskull ska jag nu låsa in mig i mitt rum tills hon är frisk.
Med undantag för när jag ska gå ut/gå in, hämta mat som jag kommer äta i mitt rum numera och när jag behöver använda toaletten.
Jag tänker inte prata med henne iallafall, det är en sak som är säker.
Så länge jag inte vet om det är svinisen eller inte, så håller jag mig på ett visst avstånd.

Nu ska jag gå och jobba!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan kolla symtom på svininfluensan på google. Hälsn.Gissa vem.

2009-11-11 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0