nov. 10. 2009. Kväll

Det gick bra på caféet idag, tror jag iallafall. Ska jobba imorgon igen och antagligen på torsdag och fredag också, var uppsatt då, så sköter jag mig så får jag nog jobba då också! :)

Intervjun på Ted Baker blev inte av, jag jobbade längre än vad som var sagt och jag hoppas på att jag kan få en ny intervjutid där istället.

Nu är jag extremt trött. Vet inte vad det är med mig, jag är trött 24/7 för tillfället och jag sover inte för lite. Hm, mysko är det iallafall!

Nej nu ska jag kolla på Ullared och sen ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jonas

HAHA! Vet du hur långt det är att cykla?

MEN JA!, det hade varit skitkul o göra det, men först måste jag skaffa ihop lite pengar :D

2009-11-11 @ 10:30:41
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0