nov. 10. 2009. färdigstädad

Öh, fy tusan. Det var ansträngande. Städning är inte min grej alltså. MEN nu ser det fint ut och äntligen kan jag gå rundor barfota utan att få matsmulor och smuts under fötterna. Nu ska jag bara få alla till att ta av sig skorna när dom går in i huset också... Lär inte bli helt lätt.

Idag ska jag iallafall provjobba på caféet och sen ska jag försöka hinna med intervjun på Ted Baker också. Det blir stressigt, men jag ska nog hinna det. Hoppas dock på att jag får jobbet på caféet idag så att jag slipper provjobba mer. Det är jobbigt att provjobba för jag måste ju vara sådär bäst som bara jag kan vara hela tiden. Det tar på krafterna.

Ikväll ska jag kanske gå ut också, Charlotte här i huset fyller 21 år idag och hon ska firas lite smått ikväll, på fredag däremot blir det STOR fest för henne här i huset. Så nu vet du vad vi ska göra på fredag Helle! Sen ska mina andra Dublinvänner också ut ikväll, till det stället med billig öl som jag blev så full på sist. HAHA. Men jag får se ikväll, ska jag inte jobba imorgon så drar jag nog ut, annars sitter jag hemma och tittar på Ullared (som jag aldrig såg igår).

Håll tummarna för mig att det går bra på caféet idag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Helle

Hello sister!!

Bara 3 dagar kvar. JAG LÄNGTAR :)

Big bauta fest på fredag då alltså. Då börjar vi med att handla sprit direkt när jag kommer. Skojsigt!!

PUSS PUSS

2009-11-10 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0