vissamänniskor.

det finns några väldigt få människor som jag har träffat på som jag verkligen inte tycker om. jag kan inte säga att jag hatar dom, jag tycker bara väldigt illa om dom och ibland avskyr jag dom så mycket så att jag bara skulle vilja glömma deras existens. att jag ens har varit snäll mot dessa få personer någon gång i mitt liv eller ens tänkt tanken att det faktiskt är en ganska okej människa får mig att själv tycka att jag nog har varit himla korkad.
en av dessa personerna går mig på nerverna just nu och jag tycker verkligen inte om personen i fråga och jag vill just nu bara säga en massa dumma saker till personen och då skulle den tagit åt sig allting. då hade jag varit nöjd med mig själv, jättenöjd till och med. men jag gör inte det för egentligen är det jättelöjligt och dumt, men OJ vad bra jag hade mått.
och få nu inte detta till att det är jättemånga personer som jag inte alls tycker om för egentligen är jag inte alls hatisk av mig, bara mot några få. och oj vad jag verkligen hade kunnat leva utan dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0