soligdag=jobbsåklart

idag ska jag jobba till 8 ikväll och självklart ska det vara fint väder, vad annars?
mamma skriker på mig att jag måste skynda mig nu.
hon är gullig och ska skjutsa mig till tåget för jag är lat :)

jag mår jättebra nu förtiden förresten och har gjort det jättelänge!
det beror nog på att det är sol ute och att jag har så fina vänner.
nu låter jag som en bög.
det är bäst att jag springer ner och borstar mina tänder nu.

en annan rolig sak är att jag har hittat en blogg som tillochmed gör så att kissie framstår som ett jävla geni.
åh vad jag älskar att läsa brudars bloggar. det är nog det som gör att jag är så glad.
nej för fan bög, sluta nu.
jobb var det som gällde nu ja.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0