siesta<3

idag mår jag inget vidare. min kropp gör ont och jag kan knappt hålla ögonen öppna.
men det är det fan värt. siestan är nu över och jag är lite ledsen. jag vill att det alltid (okej, kanske inte alltid men nästan) ska vara siesta, nu måste jag vänta ett helt år tills nästa gång. siesta har trots dåligt väder varit helt jävla underbart. det går inte att beskriva med ord. för varje år blir det bara bättre och bättre.
känslan som jag har i kroppen nu, ska jag försöka behålla så länge som jag bara kan. jag mår bra.
10 minuter efter att jag kommit hem så låg jag sovandes i min säng med alla kläder på. sen sov jag några timmar tills det att pappa skrek att det var mat, då gick jag efter att ha skrikit en hel del på honom ner och åt. sen tjurade jag och gick upp och sov igen. jag är fan inte snäll när jag är trött. men man ska inte tjata och prata med mig när jag är trött.
nu har jag nyss duschat av mig all siesta smuts. det är sorgligt.

nej nu ska jag tusan ta mig sätta igång tvn och vara nörd, men vatusan det är ju trots allt sändagsparty ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0