redo!

förra inlägget blev nog ganska argt. och jag ska inte kommentera något mer om det nu för då kommer jag bara skriva på. men jag var arg innan så är det bara. nu är jag lite gladare :)

jag åkte in till jesper. vi gick till boxen och åt dagens. boxen borde finnas i alla städer. det är den godaste, restaurangen tänkte jag skriva här men jag vill inte direkt kalla det restaurang (konstigt man stavar det också förresten!), den godaste maten i hässleholm är det iaf. och billiga är dom! särskilt dagens. och trevliga är dom och söta när dom säger att svensk mat är så varierande och god. fast i och för sig har man ätit ris och nudlar varje dag i sitt liv så blir man nog ganska trött på det. pizza är en av boxens favoriter (Y)

efter det gick vi till det vanliga fikastället och drack kaffe. efteråt bestämde jag, jesper, sprallan, vilch och måns oss för att köra till harald nyborg och köpa tält till siesta. så vi tog bilen och körde till kristianstad, men i kristianstad höll de på att bygga om en massa. så vi körde lite vilse. måns påstod att han visste exakt var vi var. sprallan ville bara att vi skulle köra till näsby och försökte lura dit oss. vilch visste ibland var vi var, han visste iaf var det äldsta huset i kstad låg någonstans. jesper hade ingenaning om var vi var som vanligt och satt bara och pratade om allt annat. jag körde, letade skyltar, skrek och var arg på att vi aldrig hittade rätt. det slutade med att jag endast letade efter skyltar mot stationen, för därifrån kunde jag vägen. och när jag väl bestämde och struntade i vad de andra sa så kom vi rätt meddetsamma!

väl framme sprang sprallan ut och kissade i flera minuter på en åker. han hade suttit och gnällt om sina 5 koppar kaffe han druckit och om hur kissnödig han var hela vägen. men jag vägrade stanna.


vi gick in och testade alla saker som gick att testa, rullstolen var favvisen.

vi köpte tälten och sen körde vi hem.

så nu är jag redo för siesta, endast 2 veckor kvar. biljetten är inköpt och nu som sagt även tältet. bara en sak kvar som fattas. fint väder hade varit fint om det varit också! det måste det vara, annars!
ikväll följde jag med mamma och hälsade på släktingar. det var trevligt. dom är mysiga! :)

ikväll är det som alla andra kvällar bigbrother. och ja, jag är fast! igen.
godnatt.


siesta -08, lukestar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0