ingen bra dag.

idag har jag inte varit på toppenhumör nej.
skulle träffat sara, det blev inte av.
försökte installera min systers videokamera, det funkade inte för hon hade för dåligt batteri.
att det sitter en efterbliven ful kille och försöker ragga på mig på bdb hjälper inte.
ja jag kanske är ytlig, men jag orkar inte med när man börjar ragga genom att säga att man har fina fötter.
seriöst fötter är det äckligaste som finns på kroppen.
när han sen lägger till att "allt är fint på dig, även fötterna. det är helheten som gör dig fin"
jag orkar bara inte. men ändå måste jag skriva tillbaka och svara lite sådär halvdumt.
att han heller inte förstod grejen med att jag inte vill ha ett förhållande gjorde att jag efter 5:e frågan om det lurade honom och sa att jag blvit våldtagen, misshandlad och slagen av alla killar i min närhet. fast där kände jag att jag var lite väl dum. så jag skrev att det inte var sant, men att det lika gärna kunde varit det och att han borde sluta bry sig.
han fattar fortfarande inte.
snart kommer det sluta med att jag blockar honom är jag rädd för.
jag som inte ens tycker om människor som blockar andra.

jag lägger ner för mycket energi på sånt jag inte borde bry mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0