helgen.

oj jösses vad dålig jag har varit på att uppdatera.
i fredags jobbade jag som sagt. satte mig på tåget mot malmö, i hässleholm hoppade anna på. väl framme i malmö åt vi och sen hoppade vi på bussen till sonia.
hos sonia blev det köttfest, för dom som inte fattar så var det helt enkelt en fest med temat kött. det åts färs, korvar på coctailpinnar, baconchips och såklart så shottades det köttbuljong, och det var inte så äckligt som det låter om man bortser från klumparna som bildades medans det svalnade.
efter en massa skratt och hundra lappar med köttsaker på som fanns utplacerade på våra kroppar så stack vi till kb. där blev det en massa förklaringar om vad dessa lappar var för något, läskigjättefullkillesomintekundeprata, och en jädra massa dans! vid 3 tog vi taxi hem till sonia för vi var trötta allihopa. hemma hos sonia så städade vi lite för att hon skulle slippa det dagen efter. sen la vi oss och skulle sova, efter att jag och anna legat och pratat om en massa intressanta saker så somnade vi ganska fort.

på lördagen så stack jag och anna ifrån sonia vid 10 tiden. det slutade med att vi satte oss på fel buss från sonia och hamnade jättefel men vi tänkte "alla bussar måste ju gå till stationen" men inte denna. den hade helt plötsligt sluthållplats. så vi hoppade av och försökte lokalisera oss. vi gick över gatan och såg en buss där det stod "via centralen" på. vi blev lyckliga och hoppade på. sen blev det frulle på espressohouse, där dracks det laffe, haha.
sen tåget hem. sen gick jag till min systers lägenhet och sov.
vid halv 4 så gick jag hem till min brors flickvän och hämtade hampus. sen körde han och jag och handlade. och sen hem till mig. på kvällen kom anna och axel hem till mig, vi åt tacos, krängde godis och kollade robinson och eurovisionsongcontest.

på morgonen på söndagen så vaknade jag av att jag hörde hampus ligga och prata för sig själv. vi gick upp och åt frukost, sen var vi ute hela dagen. vi var och kollade på getter och kossor och slängde stenar i vattnet. herregud vad lättroade barn är.
sen kom jesper, tim och julia med fika. vi fikade och sen låg vi ute i gräset i någon timme.
på kvällen kom min bror och hans flickvän, vi grillade och sånt gott.
sen körde jag hem till jesper vid 7 , där gjorde vi jordgubbspaj och tim och julia kom med cheescake. lillsebbe kom också inom en runda och åt lite.
vid 11 körde jag hem lillen och sen körde jag hem och sov.

nu har jag nyss ättit frulle och ska göra mig i ordning, sen ska jag nog köra in till staden och lämna in min cptelefon som har gått sönder. INTE BRA! fancy mobiler är faktiskt jättedåliga egentligen.

Kommentarer
Postat av: en vän

en iste. eller en iskaffe. eller ja en islaffe.

BAHAHHAHAHHAHAHHAH

2009-05-18 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0