hallonmuffins.

imorse följde jag med mamma och klättrade på en stege till henne. för hon vågade inte.
sen gick vi in till vår granne och gav deras son en present för han fyllde ett år idag!

sne stack jag som sagt och träffade jesper.
vi stack och köpte kinamat, sen hem till honom och mumsade i oss maten.
vi hade tråkigt så vi bestämde oss för att köra hem till julia och hämta min glömda kofta.
hon och frans var precis på väg in till stan så dom stannade hemma och åkte med oss in igen sen. när vi kom hem till julia så stod hon och bakade muffins till oss som vi skulle ha att fika på. det var himla gulligt av henne!
sen spelade vi operationsspel som var sjukt oseriöst med jättemånga fåniga rim.
vi lämnade av dom på stationen och sen åkte vi hem till jesper igen.
efter ett långt tag så kom äntligen flickvänselin. hon är jättebra på att vara jätteseg.
sen körde jag hem och lämnade dom gulliga ifred!
ikväll har jag bara tittat på tv och pratat med anna en stund.

imorgon ska jag till kstad och fylla i min tatuering, ÄNTLIGEN! jag har inte fått tummarna ur röven att beställa tid innan, men nu så!



nu ska jag fortsätta kolla på bigbrother. säsongen från 2002 har börjat nu, bästa säsongen av alla. och jag är nöjd som tusan med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0